مهارة التطفيش

عندي مهارة فظيعة في تطفيش أي واحد عاجبني ..و أي واحد عاجباه …بسمع جرس إنذار في راسي ببيتوعدني بمصير ممل و أنا بكره الرتابة و بهرب منها . مين قال أن
إللي زي محتاج وصي عشان يحميهم … أصلاً أنا ببالغ في حمايتي و بخاف على نفسي كأنها طفل . مش بزعل على أيٍ من قصصي اللي قررت أقص نهايتها قبل بداية العرض . بس زي أي بالغ راشد عاقل هياخد قرار هيلتزم بيه حتى لو مش مريحه و حتى لو مش متأكد أنه صحيح
لسه نصيبي ما جاش … لأن أنا لسه ما جيتش
بس كل ما قائمة قصصي المعطوبة بتطول ,..كل ما بتخنق و بيقل إيماني بشيء أنا مش مؤمنة بيه .

Leave a Reply

